IMPLANT NALTREXONE

Implant Naltrexone jest skutecznym farmaceutykiem, którego głównym zadaniem jest leczenie uzależnień od napojów wysokoprocentowych oraz opioidów. Każdy pacjent, który pragnie wyrwać się ze szponów nałogu alkoholowego, po pomyślnym zakończeniu procesu detoksykacji, zostaje poddany zabiegowi implantacji leku Naltrexone. Jest to powszechnie znany medykament, który został stworzony w 1964 roku, na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Lek od 1984 roku jest powszechnie stosowany, jako implant skuteczny w leczeniu choroby alkoholowej, niezależnie od czasu, jej trwania i ilości spożywanych napojów wyskokowych. W naszym gabinecie lekarskim Klinika – trzeźwości, stosuje się wyłącznie oryginalne leki, które posiadają rekomendację Ministra Zdrowia. Farmakoterapia przy pomocy leku Naltrexone, jest sprawdzoną metodą w walce z uzależnieniem od napojów wysokoprocentowych. Zabiegowi implantacji poddaje się coraz większe grono osób, które zauważyły u siebie problem alkoholowy. Stosowanie Naltrexone nie jest wskazane jedynie w przebiegu bardzo poważnych chorób, m.in. nowotworów, skrajnej niewydolności wątroby czy też zaawansowanej miażdżycy i uszkodzenia mięśnia sercowego.

IMPLANT NALTREXONEPOWSZECHNA METODA WALKI Z CHOROBĄ ALKOHOLOWĄ

Klinika – trzeźwości, od lat wykorzystuje działanie Naltrexone do leczenia uzależnień od alkoholu. Zabieg implantacji można przeprowadzić u pacjentów w rożnym wieku, bez względu na pleć czy masę ciała. Lek jest aktywny po upływie 12 – 24 godzin, od zakończenia zabiegu. Implant wprowadzany jest podskórnie, w tkankę tłuszczową, na wysokości pośladka. Maleńkie nacięcie skóry, powstałe po implantacji, jest następnie zszywane nićmi chirurgicznymi, usuwanymi bezboleśnie, w naszej Klinice, po kilku dniach od zabiegu. Zadaniem Naltrexone jest wytworzenie wstrętu do napojów wyskokowych u pacjenta. Odbywa się to, poprzez blokowanie przekształcania aldehydu octowego w kwas octowy. Aldehyd jest odpowiedzialny za przykre dolegliwości, które towarzyszą upojeniu alkoholowemu. Zaimplantowany pacjent, jeśli spożyje, nawet minimalną ilość napojów wysokoprocentowych, niemal natychmiast odczuje negatywne skutki swojej decyzji. Należą do nich bóle i zawroty głowy, mdłości, wymioty, kołatanie serca, silnie zaczerwieniona skóra, jak również przyspieszone tętno. Są to typowe objawy zatrucia alkoholowego, popularnie zwanego „kacem”.

FARMAKOTERAPIA, METODA NA POZBYCIE SIĘ UZALEŻNIENIA OD ALKOHOLU

Alkohol w połączeniu z działaniem leku Naltrexone skutkuje nieprzyjemnymi doznania, utrzymującymi się przez kilka do kilkunastu godzin, od spożycia danego trunku. Tego typu metoda leczenia choroby alkoholowej, nosi nazwę terapii awersyjnej i przynosi doskonałe rezultaty. Implantacja Naltrexone, pomaga w zachowaniu całkowitej wstrzemięźliwości od napojów wyskokowych, bez względu na zaistniałe okoliczności czy stan emocjonalny pacjenta. Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym, w sterylnych warunkach, przez lekarza specjalistę, który posiada wysokie kwalifikacje oraz ogromne doświadczenie w tym zakresie działania. Podskórny implant jest niewyczuwalny i niezauważalny, jak również nie przeszkadza w codziennej aktywności zawodowej, towarzyskiej czy fizycznej. Farmakoterapia antyalkoholowa przy pomocy leku o nazwie Naltrexone może być wielokrotnie powtarzana, bez ryzyka pojawienia się skutków ubocznych